13 Mart 2010 Cumartesi

Arch, Arch

Sevgili zenwalkumun kernelini güncellerken bir şey yapmayı unuttum (veya bilmiyordum). Lilo kullanan sevgili zenwalk kerneli güncelledikten sonra "lilo -v" komutunu istiyor. Neyse, yapmayınca geri dönülemez döngüye girdim. Bir kaç gün uğraştım ama işin içinden çıkamadım. Bu bir fırsattır deyip (çok üzüldüm ama neyse) ben de arch yüklemenin acılı sürecine girdim. Acı acı üzerine tatlı oluyor (A üssünün üssü - üssümüydü, üstümüydü neyse:) - A gibi). Hiç bu kadar zorlu bir yükleme şekli görmemiştim. Bir sürü yazı okuyorsun ve onları uygulamaya çalışıyorsun. Her şeyi elle ayarlıyorsun. Bazen kazınıyorsun bazen de acayip şeyler yapınca seviniyorsun (komutla kablosuz internete bağlanmak gibi).
Herkes gibi bende şöyle bir sonuca vardım şimdilik, arch yüklemek için linuxu bilmek gerek, linuxu iyi öğrenmek isteyen arch yüklemeyi deneyebilir. İlerleyen zamanlarda tecrübelerimi aktarırım.

Hiç yorum yok: