29 Ocak 2009 Perşembe

Bugün her şey çok güzel

En çok mutlu olduğum, http://www.chess-mind.com online satranç oynama programının yeni sürümünü duymak oldu. Bu yeni sürümde benim türkçeleştirme çabalarımdan sonra (oysa ekleneceğinden umudumu yitirmiştim) programı Türkçe kullanabiliyoruz. Tabii ki yeni sürümde yeni özellikler de eklenmiş, dolayısıyla çevrilmesi gereken bir kaç yer daha var, ama şu an ki hali çok iyi düzeyde. Programın sohbet ve müzik gibi ekstra özellikleri de var. Katılımcısı çok fazla olmuyor (kayıtlı üyesi bayağı çok) , o yüzden satrançsever pardusseverleri (kafiyeli oldu ) oraya beklerim...
İkincisi her tarafı KDE 4.2 heyecanı sardı. Pardus 2008'e geçtikten sonra, resmi destekli halinin dışına çıkmayacağıma dair kendime söz vermiştim. Arrrrr... Kendimi zor tutuyorum. Arkadaşlar (geliştirici arkadaşar :)), lütfen elinizi çabuk tutun da 2009'a geçelim, yoksa bir pardus kullanıcısı kafayı yiyecek...
Ve bu gün Atlas dergimi (benim dergim :)) aldım. Yine dop dolu (reklam gibi oluyor, ama onlar da reklamı hak ediyor yani...) Meraklı olanlara tavsiye ederim tüm 2008 yayınlarını cd içinde veriyorlar. Yalnız cd içinde bir exe dosyası gördüm sanki, onu hemen eleştiri yazısı ile onlara ulaştırayım da bizleri de düşünsünler.
Ve ve ve... virtualbox'ın yeni 2.1.2 sürümü yayımlanmış şimdi onu yükleyeyim bakalım çökme hatalarını düzeltmişler mi?

Hiç yorum yok: